....
نوشته شده توسط : نفیسه


او از من خوشبخت تر است

همسایه ام را می گویم

خانه اش کمی بالاتر از من است

برای خود خانواده ای دارد همچون آفتابگردان

به کسی مدیون نیست

صبح ها همیشه قبل از من

به نماز ایستاده

او شاکر است

حتی وقتی که زیر برف می ماند هم شاکر است

همیشه می داند که کسی هوای اور ا دارد

همان کسی که هوای مرا دارد

اما من ....

هیچ وقت ندیده ام
که برای سلام کردن دولا شود

همه اور ا دوست دارند

او هرگز کسی را نرنجانده

کاش جای او بودم ....

گنجشک را می گویم

که روی درخت سیب حیاطمان لانه دارد





:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: