نامه ای به یک دیکتاتور با ایمان....
نوشته شده توسط : نفیسه

http://img29.picoodle.com/img/img29/2/5/11/1212124/f_erter105m_006ee17.jpg

خیلی وقت بود می خواستم برات نامه بدم ولی فکر میکردم تو اینقدر در امور معنوی و

خدایی غرق هستی که نخواستم وقتت را بگیرم اما این بار دل را زدم به دریا و شروع

به نوشتن کردم . بهت تبریک میگم که بالاخره پیروز شدی ، جنگ سختی بود مگه نه ؟

من واقعاً بهت تبریک میگم خیلی خوب صدای مردم رو خفه کردی ! دیگه پررو شده

بودند ، دلشون آزادی می خواست ! خوب حقشون رو کف دستشون گذاشتی ! وقتی

دیدم چه جوری عناصر بیگانه مثل ندا را از خاک وطن پاک کردی ، تو دلم بهت آفرین

گفتم و بیشتر مطمئن شدم که جات تو بهشته ! راستی شب ها خوابت میبره ؟ کابوس

دانشجوهای کشته شدۀ اغتشاشگر رو که نمی بینی ؟ البته آدمی مثل تو چون خودش

بهشتیه ، فقط خواب حوری می بینه و بس ! اون دانشجوها که مردن الآن ته جهنم

هستند ! راستی نماز ظهر رو که خوندی ؟! یادت نرفته باشه ؟! نماز شما حتماً قبوله

چون سر به سجده گاهی میذاری که خاکش آغشته به خون اغتشاشگرها است ! هنوز

خون به اندازه کافی از کشتارهای این مدت برای وضو داری ! من که به تو غبطه می

خورم که اینقدر پاکی و اینقدر بزرگی که برادران بسیجی ما ، که اونها هم مثل تو

بهشتی هستند ، حاضرند برای تو هر کاری بکنند ، هر کاری ! از ضرب و شتم مردم

گستاخ تا کشتن عوامل فساد ! ای کاش همۀ رئیس جمهورهای دنیا مثل تو عادل بودند

! ای کاش اوباما و بقیه از تو مردم داری را یاد بگیرند ! واقعاً تو خدای سیاست و

مذهب هستی ! می دونی من خانواده ای رو میشناسم که کافر و خائن هستند ! البته قبلاً

خیلی مذهبی بودند ، از اون موقعی که فهمیدن شما با نماز و روزه و ریش و ... هستید

و جاتون تو بهشته دیگه نه نماز می خونن ، نه ریش میذارن و نه روزه خواهند گرفت

! یه چیزی بگم بین خودمون باشه ، شهر پر شده از اینجور همسایه ها که همه خائن
و آشوبگر هستند ، ولی من میدونم که تو از عهدۀ همشون بر میای ! راستی اگر

خواستی آدرس این خانواده ها رو می نویسم که اونها رو به راه راست هدایت کنی !

وای که چقدر دل مهربونی داری ! وای که چقدر تو خوبی ! وای که چقدر پاک و منزه

هستی ! ولی تو برو به بهشت من در جهنم خوشترم !!!!





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 91
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: